יום שישי, 20 ביוני 2014

שיווק מ-"פנימה החוצה"



השיווק המסורתי (-הישן, של פעם, הרגיל, המוכר, הנדוש ומה לא...) עסוק ב-"החוצה".
בבחוץ של הדברים.
הוא לרוב סובב סביב טריקים, שטיקים ומניפולציות.

הוא מחפש לשכנע.
לערום על התפיסות שלנו.

הוא שואל את עצמו: "איך אנשים חושבים?!"
ואז שואף למצוא את הנקודה החלשה ומשם
לערום על המחשבות שלהם.
לשכנע,
לללחוץ חזק,
לערום עלינו ולגרום לנו להכניס יד עמוקה יותר לארנק!
עמוק ככל האפשר.

כי הוא מרוכז בעצמו.
בשאלה: "הצלחתי? מכרתי? ערמתי? שכנעתי?"
במספרים הגדולים...
לא סתם הוא מדבר על: נוסחאות, טקטיקות, מתכונים...

וככה כלכך הרבה עסקים מכרו בעבר.
מוכרים גם היום.
בזירה של "הגדולים"... מותגי ענק שלא רואים את הצרכן ממטר...

אתם בטח יודעים על מה אני מדברת?!

השיווק שאני מדברת עליו בשיטה שלי,
שהוכיחה את עצמה כבר שנים -"הליבה השיווקית"
הוא שיווק של "מבפנים החוצה"
הוא שיווק ששואל, בין היתר:
"איך אנשים מרגישים? מה עושה להם טוב? מה הם צריכים?
והאם אני הפתרון עבורם?!"

ובעזרת כלים אותנטיים של הפניית תשומת -לב
כמו למשל המודל שהוא חלק מהשיטה "מעגלי התהודה" C.O.R.E

מנגישים את הפתרון - הטרנספורמציה - השינוי - ההקלה - שהעסק שלך מציע
ומאפשר ללקוחות שלך

ומשם עסוקים בהתאמה.
בחיבור.

והדרך הזו, השיווק הזה, הוא לא לוחץ. לא דוחף.
לא גורם לך להיות מניפולטור

הוא לא גורם לך"לשכנע כדי לנצח"!!
כן. גם את זה כבר ראיתי ... :(

הוא לא מוציא אותך למלחמה - אליי קרב!

הוא מביא אותך ליחסים.
יחסים שיש בהם העברת ערך הדדית בכל הרבדים של זה.

ושם אתה נשאר - אתה
וגם
יש לך אוויר לנשום.

כי מה שאתה מביא הוא אותנטי.
ההבטחה שלך לא פומפוזית.
היא מדויקת לך - ומותאמת לקהל שלך.
ואתה... נשאר בתוך "העור שלך" - בלי למכור את נשמתך.

אני מעדיפה.
ומה איתך?

ספר לי כאן. אשמח לשמוע גם אותך,

שלך,
אסנת ברושי-חן | קונספט | המומחית לבידול וזהות עסקית ייחודית
מפתחת שיטת "הליבה השיווקית" ומודל "מעגלי התהודה"
הנה כאן תמצאו עוד ממני





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה